Surya Yoga

Surya Yoga to szereg działań umożliwiających mieszkańcom Brodnicy i okolic świadomą pracę z ciałem.

Kluczową rolę odgrywa praktyka hatha jogi, której celem jest:

      • uelastycznianie ciała,
      • zmiana schematów oddechowych,
      • zdjęcie pancerza przyzwyczajeń ruchowych,
      • poprawa sprawności ciała, polepszenie stanu zdrowia zdrowia i samopoczucia.

IMGP0641

W ramach Surya Yoga zapraszamy na:

          • regularne zajęcia – brodnicka grupa joginów
          • warsztaty wyjazdowe – przekraczanie siebie
          • spotkania – odwiedzają nas znani i cenieni nauczyciele jogi z całej Polski
          • praktyki indywidualne z nauczycielem – bycie blisko siebie i z dużą uważnością
          • grupy tematyczne – joga w ciąży, joga dla kręgosłupa, joga 60+

 

—- REGULARNE ZAJĘCIA JOGI W BRODNICY —-

 

DLA KOGO? KIEDY?  PROWADZĄCY
GRUPA POCZĄTKUJĄCA dla wszystkich, niezależnie od poziomu zaawansowania, można dołączyć w każdej chwili poniedziałek: 18.00-19.30 Monika Różańska
GRUPA OGÓLNA dla osób ćwiczących środa: 18.30-20.00 Alicja Lisińska
GRUPA OGÓLNA dla osób na każdym poziomie zaawansowania piątek: 9.00-10.30 Monika Różańska

 

 

OPŁATY:
POJEDYNCZE ZAJĘCIA – 20,00 zł
KARNET NA 4 ZAJĘCIA, ważny 1 miesiąc – 70,00 zł,
KARNET NA 8 ZAJĘĆ zajęć, ważny 2 miesiące – 120,00 zł

Płatności można dokonywać podczas zajęć lub przelewem na konto:
Fundacja SieChce
57 9484 1150 2200 0089 8173 0001
tytułem: regularne zajęcia jogi + imię i nazwisko uczestnika

MIEJSCE:
Zajęcia odbywają się w sali kondycyjnej brodnickiego Ośrodka Sportu i Rekreacji (najniższy poziom hali sportowej).
Adres: ul. Królowej Jadwigi 1 | 87-300 Brodnica

Na sali dostępne są maty oraz pomoce do ćwiczeń jogi (koce, wałki, klocki, paski i pasy, pianki, liny).

KONTAKT:
Monika Różańska
(poniedziałek/piątek): 603 863 672 / monika@siechce.pl
Alicja Lisińska (środa): 606 590 677

 

 

 

 

— REGULARNE ZAJĘCIA JOGI W NOWYM MIEŚCIE LUBAWSKIM —

Zapraszamy na zajęcia jogi do Nowego Miasta Lubawskiego. To wspólny projekt Fundacji SieChce oraz  nowomiejskiej Fundacji Psychoedukacyjnej ASPIRACJE

Grupa ogólna –  osoby na każdym poziomie zaawansowania – wtorek 20.00-21.00 – prowadzi Alicja Lisińska

OPŁATY:
POJEDYNCZE ZAJĘCIA – 20 zł / możliwość zakupu karnetu obowiązującego na wszystkich zajęciach w Brodnicy i Radoszkach

MIEJSCE:
Sala fitness w Zespole Szkół im.C.K. Norwida w Nowym Mieście Lubawskim. Na sali dostępne są maty do jogi.

KONTAKT:
Alicja Lisińska – 606 590 677

 



Zajęcia w Surya Yoga prowadzą:

Monika RozanskaMonika Różańska

Założycielka Surya Yoga.

Praktykuje jogę od 14 lat, a swoją przygodę z nauczaniem rozpoczęła 4 lata temu. W 2014 roku ukończyła studia podyplomowe „Relaksacja i joga” na warszawskim AWF, prowadzone przez prof. Janusza Szopę.

Systematycznie pogłębia swoje rozumienie jogi przez praktykę własną oraz uczestnictwo w warsztatach z doświadczonymi nauczycielami. Szczególnie ważne miejsce w jej sercu zajmuje wspaniały nauczyciel – Leszek Mioduchowski.

 

 

 

 

 

Alicja LisinskaAlicja Lisińska. 

Joga na jej drodze pojawiła się 7 lat temu. Wcześniej ćwiczyła aerobic, zumbę, pilates.

Uważa, że regularne ćwiczenie jogi to ciekawe doświadczenie, które daje możliwość ciągłego rozwoju osobistego, poprawy zdrowia fizycznego i psychicznego.

Jest instruktorką rekreacji ruchowej o specjalności hatha joga. Uczestniczyła w wielu warsztatach prowadzonych przez wybitnych nauczycieli jogi takich jak: ojciec Joseph Pereira (ksiądz  katolicki i nauczyciel jogi), Konrad Kocot, Leszek Mioduchowski, Ewa Szprenger, Halina Resler, Iwona Madej-Karetko. Od września 2016 roku rozpoczęła kurs nauczycielski wg B.K.S. Iyengara u Konrada Kocota.

 

 

 

 

Przed przyjściem na zajęcia – pomocne informacje:
1. Na zajęcia przyjdź „z lekkim brzuchem” – nie jedz przynajmniej 2 godziny przed.
2. Zabierz ze sobą miękką, naturalną odzież, która zapewni Ci komfort ćwiczeń.
3. Nie ćwicz gdy masz gorączkę, stan zapalny, czujesz się osłabiony.
4. Ewentualne dolegliwości zgłoś przed zajęciami. Dzięki tej informacji prowadzący będzie mógł dopasować ćwiczenia do Twojego stanu fizycznego.
5. Przyjdź minimum 5 min przed zajęciami – nie spóźniaj się.
6. Na czas ćwiczeń wyłącz telefon.
7. Dbaj o porządek na sali w trakcie i po zajęciach.
8. Znajdź przyjemność w odkrywaniu siebie.

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat

Treść wiadomości