Surya Yoga

Surya Yoga to szereg działań umożliwiających mieszkańcom Brodnicy i okolic świadomą pracę z ciałem.

Kluczową rolę odgrywa praktyka hatha jogi, której celem jest:

      • uelastycznianie ciała,
      • zmiana schematów oddechowych,
      • zdjęcie pancerza przyzwyczajeń ruchowych,
      • poprawa sprawności ciała, polepszenie stanu zdrowia zdrowia i samopoczucia.

IMGP0641

W ramach Surya Yoga zapraszamy na:

          • regularne zajęcia – brodnicka grupa joginów
          • warsztaty wyjazdowe – przekraczanie siebie
          • spotkania – odwiedzają nas znani i cenieni nauczyciele jogi z całej Polski
          • praktyki indywidualne z nauczycielem – bycie blisko siebie i z dużą uważnością
          • grupy tematyczne – joga w ciąży, joga dla kręgosłupa, joga 60+

 

—- REGULARNE ZAJĘCIA JOGI W BRODNICY —-

 

DLA KOGO? KIEDY?  PROWADZĄCY
GRUPA OGÓLNA dla osób na każdym poziomie zaawansowania wtorek: 18.30-20.00 Alicja Lisińska
GRUPA POCZĄTKUJĄCA  dla wszystkich, w szczególności dla osób rozpoczynających praktykę  można dołączyć w każdej chwili czwartek: 18.30-20.00 Monika Różańska
GRUPA OGÓLNA dla osób na każdym poziomie zaawansowania piątek: 9.00-10.30 Monika Różańska

 

Prowadziły również zajęcia indywidualne organizowane w konsultacji z osobą zainteresowaną.

OPŁATY:
POJEDYNCZE ZAJĘCIA – 20,00 zł
KARNET NA 4 ZAJĘCIA, ważny 1 miesiąc – 70,00 zł,
KARNET NA 8 ZAJĘĆ zajęć, ważny 2 miesiące – 120,00 zł

Płatności można dokonywać podczas zajęć lub przelewem na konto:
Fundacja SieChce
57 9484 1150 2200 0089 8173 0001
tytułem: regularne zajęcia jogi + imię i nazwisko uczestnika

MIEJSCE:
Zajęcia odbywają się w sali kondycyjnej brodnickiego Ośrodka Sportu i Rekreacji (najniższy poziom hali sportowej).
Adres: ul. Królowej Jadwigi 1 | 87-300 Brodnica

Na sali dostępne są maty oraz pomoce do ćwiczeń jogi (koce, wałki, klocki, paski i pasy, pianki, liny).

KONTAKT:
Monika Różańska
(czwartek/piątek): 603 863 672 / monika@siechce.pl
Alicja Lisińska (wtorek): 606 590 677

 



Zajęcia w Surya Yoga prowadzą:

Monika RozanskaMonika Różańska

„Joga jest dla mnie możliwością poszerzania okna percepcji, jak mówi mój nauczyciel. To jedna ze ścieżek rozwoju wewnętrznego, która pozwala mi rozumieć siebie i procesy które mnie otaczają”
Monika, założycielka Surya Yoga

Praktykuje jogę w podejściu B.K.S Iyengara od 2002 roku, a swoją przygodę z nauczaniem rozpoczęła 2012 roku. W 2014 roku ukończyła studia podyplomowe „Relaksacja i joga” na warszawskim AWF, prowadzone przez prof. Janusza Szopę.

Systematycznie pogłębia swoje rozumienie jogi przez praktykę własną oraz uczestnictwo w warsztatach z doświadczonymi nauczycielami – Robertem Spicą, Ewą Szprenger, Konradem Kocotem, Kasią Lubicz, Jurkiem Jaguckim. Szczególnie ważne miejsce w jej sercu zajmuje wspaniały nauczyciel – Leszek Mioduchowski.
Na co dzień jest mamą cudownego młodzieńca, żoną fajnego faceta, psycholożką w szkole średniej. Jest kobietą pełną wewnętrznej radości i energii.

 

 

 

 

 

Alicja LisinskaAlicja Lisińska. 

Joga na jej drodze pojawiła się 10 lat temu. Wcześniej ćwiczyła aerobic, zumbę, pilates.

Uważa, że regularne ćwiczenie jogi to ciekawe doświadczenie, które daje możliwość ciągłego rozwoju osobistego, poprawy zdrowia fizycznego i psychicznego.

Jest instruktorką rekreacji ruchowej o specjalności hatha joga. Uczestniczyła w wielu warsztatach prowadzonych przez wybitnych nauczycieli jogi takich jak: ojciec Joseph Pereira (ksiądz  katolicki i nauczyciel jogi), Konrad Kocot, Leszek Mioduchowski, Ewa Szprenger, Halina Resler, Iwona Madej-Karetko, Lois Steinberg. Od września 2016 roku rozpoczęła kurs nauczycielski wg B.K.S. Iyengara u Konrada Kocota.

 

 

 

 

Przed przyjściem na zajęcia – pomocne informacje:

Warto przyjść na zajęcia z lekkim brzuchem, z naszych doświadczeń wynika że ułatwia to wykonywanie asan.
Jeśli borykasz się z jakimiś dolegliwościami, porozmawiaj o tym z nauczycielem, który pomoże Ci w podjęciu decyzji o sposobie ćwiczenia i dopasuje ćwiczenia do Twojego stanu fizycznego. W praktyce jogi są przeciwwskazania do wykonywania niektórych ćwiczeń. A nawet odradzamy praktykę kiedy masz gorączkę, stan zapalny, czujesz się osłabiony
Jeśli czujesz że zajęcia jogi to miejsce dla Ciebie kup matę
Sala w której ćwiczymy jest naszym wspólnym dobrym miejscem, prosimy więc aby nie spóźniać się na zajęcia oraz zadbać o porządek na sali w trakcie i po zajęciach. Pamiętaj również o wyłączeniu telefonu.

A najważniejsze to bądź wyrozumiały dla swojego ciała i podążaj za jego potrzebami.

 

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat

Treść wiadomości